Порядок повернення Товару
При отриманні Товару неналежної якості (шлюбу), Покупець має право вимагати заміну неякісного (бракованого) Товару на якісний (повернення товару провадиться за адресою м. Запоріжжя
вул. Олександрівська, 82). Продавець задовольняє вимогу Покупця протягом 2 робочих днів (без урахування доставки) з дня отримання претензії від Покупця письмово електронною поштою: magentazp@gmail.com або в усному за телефоном: +38(067) 772-94-80
Покупець та/або Одержувач, прийнявши публічну оферту, підтверджує, що ознайомлений із змістом ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів” та ст. ст. 6, 707 Цивільного Кодексу України, безумовно, погоджується з тим, що споживання та/або використання товару для цілей цього Договору означає його будь-яке переміщення за межі приміщення магазину, розташованого за адресою: м. Запоріжжя
вул. Олександрівська, 82 а тому, після такого споживання та/або використання обмін та/або повернення товару магазином не проводиться”.
У разі відмови клієнта від невиконаного замовлення. Повернення коштів провадиться в найближчий банківський день з моменту ухвалення рішення про повернення коштів шляхом перерахування коштів на картку або розрахунковий рахунок, зазначений покупцем.